Naszym zdaniem
Stylowy hotel usytuowany w spokojnej okolicy bardzo blisko centrum Słonecznego Brzegu, kilka minut spacerem do plaży. Dwa baseny, brodzik, animacje, sport, rozrywka, wszystkie pokoje z balkonami.
Położenie
Ok. 200 m od centrum Słonecznego Brzegu, w sąsiedztwie innych hoteli, barów, sklepów, restauracji itd, ok. 600 m od piaszczystej plaży (przejście przez ulicę, leżaki i parasole płatne), ok. 6 km od zabytkowego Nessebaru, ok. 35 km od lotniska w Burgas.
Wyposażenie
Lobby, całodobowa recepcja, łącza Wi-Fi (bezpłatnie w lobby), restauracja z tarasem, bar przy basenie, bar w lobby, nieduża sala konferencyjna, wypożyczalnia samochodów, bezpłatny parking, odpłatne skrytki sejfowe przy recepcji.
Pokoje
Standard balcony RM - pokój dwuosobowy z możliwością dostawki; sypialnia, łazienka z prysznicem i suszarką, klimatyzacja centralnie sterowana, TV sat, telefon, Wi-Fi, balkon. Powierzchnia - ok. 24 m kw.
Promotion standard balcony - pokój 2-osobowy bez możliwości dostawki.
Standard balcony or terrace - standardowy pokój z balkonem lub tarasem. Możliwość zakwaterowania maks. 2 dorosłych i 2 dzieci. Powierzchnia - ok. 34 m kw.
Standard balcony AP (apartment) - sypialnia, pokój dzienny z sofą, łazienka z prysznicem i suszarką, klimatyzacja centralnie sterowana, TV sat, telefon, balkon. Powierzchnia - ok. 40 m kw.
Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski w barze przy basenie, kawa, herbata, napoje bezalkoholowe do śniadania, obiadu, kolacji, wino stołowe i piwo do obiadów i kolacji, ciepłe i zimne napoje i alkohole lokalne serwowane w barze przy basenie (10.00-23.00).
Sport i rozrywka
Dwa baseny, tarasy słoneczne, tenis stołowy, rzutki, siłownia, animacje, wieczorna rozrywka. Odpłatnie: bilard, piłkarzyki, sauna, gry wideo, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.
Dla dzieci
Brodzik, mała zjeżdżalnia wodna, nieduży plac zabaw, sala zabaw, animacje, łóżeczka niemowlęce (odpłatnie, konieczna rezerwacja).
Ważne Informacje
Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.
Przelot liniami WizzAir:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej,jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.
UWAGA!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.
24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.